Ùn pudete mai dì micca à u cioccolatu, cum'è ùn pudete mai dì micca à l'amore.
U "dolce crit" in u mità di a notte hè a cura per a ghjuventù cuntempuranea. Quandu u travagliu ùn viaghja bè, ricumpinsate cun un pezzu di cioccolata per fà i ghjorni amari un pocu più dolce; quandu site cunfusu, dà un pezzu di cioccolatu per truvà u scontru maravigghiusu chì appartene à voi. A cioccolata hè u catalizzatore in l'amore è a petra di toccu di a vita ordinaria, rende a vita più liscia.
Nta l'ultimi anni, a tendenza di "abbandunà u zuccheru" hè diventata populari, è u cioccolatu, cum'è una spezia d'alimentu dolce, hè ancu diventatu "dolci prublemi è a radica di l'obesità" per e bellezze urbane. Ci sò parechji amichi amatori di cioccolatu intornu à mè, è u so entusiasmu per u cioccolatu hè assai diminuitu.
Solu allora aghju scupertu chì, veramente, a maiò parte di a ghjente hà cuncepzioni sbagliate nantu à u cioccolatu. Allora oghje sò quì per rectificà u nome di cioccolatu, è vi spiegà 10 fatti friddi nantu à u cioccolatu
1. Per i misgi chì ùn sò micca sensittivi à a dolcezza, ùn importa micca quantu dolce hè u cioccolatu, avarà u gustu di cera di masticazione. Per i cani, 1,5 grammi di cioccolatu pò tumbà un cane chjucu (cioccolatu scuru cù 82% di cuntenutu di cacao, circa 3 à 4 bars anu 1,1 grammi di teobromina, avvelenendu un cane grande, solu un grande cicculata hè necessariu)
2. A parolla cicculata vene da Maya. In u passatu, i Maya siccavanu è macinavanu i fasgioli di cacao è aghjunghjenu l'acqua per fà una bevanda amara, chì dopu si sparse in Sudamerica. L'Aztechi à quellu tempu chjamavanu sta bevanda "acqua amara", è l'acqua amara in Nahuatl in slang hè pronunzianu chocolate (xocolatl).
3. In l'anni 1930, una sucetà di pasticceria giapponese chjamata Morozoff hà fattu un annunziu per dà cioccolatini u ghjornu di San Valentinu. Questa era ancu a prima volta chì u Valentine's Day è u cioccolatu sò stati riuniti. Ancu se l'annunziu era inconspicuous à l'epica, hà avutu un impattu enormu annantu à u Valentine's Day in u futuru.
stampa
4. I fagioli di cacao si riferiscenu à l'alimenti trasfurmati chì utilizanu fasgioli di cacao cum'è materie prime. Tuttavia, in l'industria di e bevande, pudete spessu vede cacao caldu, cioccolata calda è Ovaltine. A diffarenza trà elli hè: u cacao caldu pò esse cacao in polvere, zuccheru Hè fattu mischjendu altri additivi; a cioccolata calda hè fatta da u caldu di l'acqua cù pezzi di cioccolatu o salsa di cioccolatu, di solitu u gustu di cioccolata calda serà più dolce è diliziosu, relativamente altu in calori è grassu; l'ultimu Ovaltine hè più Composizione di maltu.
5. In l'era di i filmi bianchi è neri, a salsa di cioccolata era usata cum'è sangue in i filmi. Ancu s'è u culore di a salsa di cioccolatu ùn hè micca sangue rossu, u so effettu in i filmi bianchi è neri hè più putente ch'è u sangue falsu rossu. Stu plasma di salsa di cioccolatu hè prisentatu in Psycho d'Alfred Hitchcock.
stampa
6. U cioccolatu biancu ùn hè micca cioccolatu. Sicondu a definizione di a Food and Drug Administration di i Stati Uniti, u cioccolatu deve cuntene burro di cacao, cacao in polvere è pasta di cacao, ma u cioccolatu biancu ùn cuntene micca cacao in polvere è pasta di cacao, dui ingredienti essenziali di u cioccolatu.
7. L'ingredientu principalu di u cioccolatu biancu hè a mantra di cacao, chì hè l'oliu comestible naturali ottenutu da i fasgioli di cacao. A causa di l'oliu, u cioccolatu biancu stessu hè biancu latte. Perchè u burro di cacao biancu latte hà un gustu male, hè ancu trasfurmatu cù spezie, zuccaru, latticini è altri additivi, cusì i calori, u grassu è u zuccaru di u cioccolatu biancu sò assai più altu ch'è u cioccolatu ordinariu.
8. A cioccolata hè l'unicu alimentu chì u puntu di fusione hè più bassu di 37 ° C. Cuminciarà à ammorbidisce à 28 ° C, è cambierà rapidamente da solidu à liquidu à 33 ° C. Hè per quessa chì u cioccolatu pò fonde in bocca ...
9. A Svizzera hè u paese cù u più grande cunsumu per capita di cicculata in u mondu. I citadini svizzeri cunsumanu una media di 240 barrette di cioccolatu per persona per annu (da 25 à 40 grammi per persona) è u 25% di u cioccolatu triangulu sò venduti in i negozi duty-free di l'aeroportu.
10. Pensate chì u ghjornu di San Valentinu vende u più cioccolatu di ogni festa ? NO, infatti Halloween vende duie volte di più cioccolatini chè u ghjornu di San Valentinu !