Notizie
VR

Cioccolata

Dicembre 07, 2022

Ùn pudete mai dì micca à u cioccolatu, cum'è ùn pudete mai dì micca à l'amore.

U "dolce crit" in u mità di a notte hè a cura per a ghjuventù cuntempuranea. Quandu u travagliu ùn viaghja bè, ricumpinsate cun un pezzu di cioccolata per fà i ghjorni amari un pocu più dolce; quandu site cunfusu, dà un pezzu di cioccolatu per truvà u scontru maravigghiusu chì appartene à voi. A cioccolata hè u catalizzatore in l'amore è a petra di toccu di a vita ordinaria, rende a vita più liscia.



Nta l'ultimi anni, a tendenza di "abbandunà u zuccheru" hè diventata populari, è u cioccolatu, cum'è una spezia d'alimentu dolce, hè ancu diventatu "dolci prublemi è a radica di l'obesità" per e bellezze urbane. Ci sò parechji amichi amatori di cioccolatu intornu à mè, è u so entusiasmu per u cioccolatu hè assai diminuitu.

Solu allora aghju scupertu chì, veramente, a maiò parte di a ghjente hà cuncepzioni sbagliate nantu à u cioccolatu. Allora oghje sò quì per rectificà u nome di cioccolatu, è vi spiegà 10 fatti friddi nantu à u cioccolatu

 

1. Per i misgi chì ùn sò micca sensittivi à a dolcezza, ùn importa micca quantu dolce hè u cioccolatu, avarà u gustu di cera di masticazione. Per i cani, 1,5 grammi di cioccolatu pò tumbà un cane chjucu (cioccolatu scuru cù 82% di cuntenutu di cacao, circa 3 à 4 bars anu 1,1 grammi di teobromina, avvelenendu un cane grande, solu un grande cicculata hè necessariu)



2. A parolla cicculata vene da Maya. In u passatu, i Maya siccavanu è macinavanu i fasgioli di cacao è aghjunghjenu l'acqua per fà una bevanda amara, chì dopu si sparse in Sudamerica. L'Aztechi à quellu tempu chjamavanu sta bevanda "acqua amara", è l'acqua amara in Nahuatl in slang hè pronunzianu chocolate (xocolatl).

3. In l'anni 1930, una sucetà di pasticceria giapponese chjamata Morozoff hà fattu un annunziu per dà cioccolatini u ghjornu di San Valentinu. Questa era ancu a prima volta chì u Valentine's Day è u cioccolatu sò stati riuniti. Ancu se l'annunziu era inconspicuous à l'epica, hà avutu un impattu enormu annantu à u Valentine's Day in u futuru.

stampa

4. I fagioli di cacao si riferiscenu à l'alimenti trasfurmati chì utilizanu fasgioli di cacao cum'è materie prime. Tuttavia, in l'industria di e bevande, pudete spessu vede cacao caldu, cioccolata calda è Ovaltine. A diffarenza trà elli hè: u cacao caldu pò esse cacao in polvere, zuccheru Hè fattu mischjendu altri additivi; a cioccolata calda hè fatta da u caldu di l'acqua cù pezzi di cioccolatu o salsa di cioccolatu, di solitu u gustu di cioccolata calda serà più dolce è diliziosu, relativamente altu in calori è grassu; l'ultimu Ovaltine hè più Composizione di maltu.




5. In l'era di i filmi bianchi è neri, a salsa di cioccolata era usata cum'è sangue in i filmi. Ancu s'è u culore di a salsa di cioccolatu ùn hè micca sangue rossu, u so effettu in i filmi bianchi è neri hè più putente ch'è u sangue falsu rossu. Stu plasma di salsa di cioccolatu hè prisentatu in Psycho d'Alfred Hitchcock.

stampa

6. U cioccolatu biancu ùn hè micca cioccolatu. Sicondu a definizione di a Food and Drug Administration di i Stati Uniti, u cioccolatu deve cuntene burro di cacao, cacao in polvere è pasta di cacao, ma u cioccolatu biancu ùn cuntene micca cacao in polvere è pasta di cacao, dui ingredienti essenziali di u cioccolatu.




7. L'ingredientu principalu di u cioccolatu biancu hè a mantra di cacao, chì hè l'oliu comestible naturali ottenutu da i fasgioli di cacao. A causa di l'oliu, u cioccolatu biancu stessu hè biancu latte. Perchè u burro di cacao biancu latte hà un gustu male, hè ancu trasfurmatu cù spezie, zuccaru, latticini è altri additivi, cusì i calori, u grassu è u zuccaru di u cioccolatu biancu sò assai più altu ch'è u cioccolatu ordinariu.

8. A cioccolata hè l'unicu alimentu chì u puntu di fusione hè più bassu di 37 ° C. Cuminciarà à ammorbidisce à 28 ° C, è cambierà rapidamente da solidu à liquidu à 33 ° C. Hè per quessa chì u cioccolatu pò fonde in bocca ...

9. A Svizzera hè u paese cù u più grande cunsumu per capita di cicculata in u mondu. I citadini svizzeri cunsumanu una media di 240 barrette di cioccolatu per persona per annu (da 25 à 40 grammi per persona) è u 25% di u cioccolatu triangulu sò venduti in i negozi duty-free di l'aeroportu.

10. Pensate chì u ghjornu di San Valentinu vende u più cioccolatu di ogni festa ? NO, infatti Halloween vende duie volte di più cioccolatini chè u ghjornu di San Valentinu !


Infurmazione Basic
  • Annu stabilitu
    --
  • Tipu d'affari
    --
  • Paese / Regione
    --
  • Industria principale
    --
  • Prudutti principali
    --
  • A persona ghjuridica d'impresa
    --
  • Impiegati Totali
    --
  • Valore annuale di output
    --
  • Mercatu di exportazione
    --
  • Clienti Cooperated
    --
Chat with Us

Mandate a vostra indagazione

Aghjunzione:
    Sceglite una lingua sfarente
    English
    العربية
    Deutsch
    Español
    français
    italiano
    日本語
    한국어
    Português
    русский
    简体中文
    繁體中文
    Afrikaans
    አማርኛ
    Azərbaycan
    Беларуская
    български
    বাংলা
    Bosanski
    Català
    Sugbuanon
    Corsu
    čeština
    Cymraeg
    dansk
    Ελληνικά
    Esperanto
    Eesti
    Euskara
    فارسی
    Suomi
    Frysk
    Gaeilgenah
    Gàidhlig
    Galego
    ગુજરાતી
    Hausa
    Ōlelo Hawaiʻi
    हिन्दी
    Hmong
    Hrvatski
    Kreyòl ayisyen
    Magyar
    հայերեն
    bahasa Indonesia
    Igbo
    Íslenska
    עִברִית
    Basa Jawa
    ქართველი
    Қазақ Тілі
    ខ្មែរ
    ಕನ್ನಡ
    Kurdî (Kurmancî)
    Кыргызча
    Latin
    Lëtzebuergesch
    ລາວ
    lietuvių
    latviešu valoda‎
    Malagasy
    Maori
    Македонски
    മലയാളം
    Монгол
    मराठी
    Bahasa Melayu
    Maltese
    ဗမာ
    नेपाली
    Nederlands
    norsk
    Chicheŵa
    ਪੰਜਾਬੀ
    Polski
    پښتو
    Română
    سنڌي
    සිංහල
    Slovenčina
    Slovenščina
    Faasamoa
    Shona
    Af Soomaali
    Shqip
    Српски
    Sesotho
    Sundanese
    svenska
    Kiswahili
    தமிழ்
    తెలుగు
    Точики
    ภาษาไทย
    Pilipino
    Türkçe
    Українська
    اردو
    O'zbek
    Tiếng Việt
    Xhosa
    יידיש
    èdè Yorùbá
    Zulu
    Lingua attuale:Corsu